Möchte nun mal meine Idee bekannt geben und ich würde mich über ein feedback freuen, egal ob positiv oder negativ.
Letztes Jahr war ein Treffen in Schweden. Leider konnte ich nicht teilnehmen, obwohl ich gerne dabei gewesen wäre. Um das verpasste nachzuholen, würden wir wenn erwünscht eine C6-Friends Ferienwoche (oder 2 Wochen ) in Schweden nach der Rhein-Tour organisieren.
Mir ist Mittelschweden gut bekannt, das heisst die Gegend um Ludvika, Borlänge und Falun, das ist die Provinz Dalarmas nordöstlich von Stockholm.
Die C6 Friends Ferienwoche wäre dann Smedjebacken im Hotell Braken Konferens AB. Das Hotel Barken liegt ca. 10 Fahrminuten ausserhalb von Smedjebacken, mitten in einem Wald und direkt an einem See. Direkt neben dem Hotel liegt auch ein Campingplatz mit Badestrand, so haben wir 2 Optionen zum Logieren, auf dem Campingplatz oder im Hotelzimmer. Das Hotel Barken ist auch bekannt für die gute Küche

http://www.barkenkonferens.se/
Von Göteborg nach Smedjeback sind es ca. 430km und von Malmö sind es ca. 650km
Jetzt meine Frage an euch: Wie denkt ihr über die Idee "gemütliche Ferien mitten in Schwedens Wäldern" ?
Liebe Grüsse
Thomas
Van Sigriswil naar Smedjebacken
Wil graag mijn idee aankondigen en ik zou blij zijn over een feedback, of positief of negatief.
Vorig jaar was er een bijeenkomst in Zweden. Helaas kon ik niet deelnemen, hoewel ik daar graag bij had willen zijn. Om het gemiste in te kunnen halen, willen we graag een C6-vrienden vakantie week (of 2 weken) in Zweden organiseren na de Rijn-Tour.
Ik ken centraal Zweden goed, dat is het gebied rond Ludvika, Borlänge en Falun, dat is de provincie van Dalarmas ten noordoosten van Stockholm.
De C6 vrienden vakantieweek zou in Smedjebacken in het Hotell Barken Konferens AB gehouden worden. Hotel Barken ligt op ongeveer 10 minuten rijden van Smedjebacken, in het midden van een bos en direct aan een meer. Direct naast het hotel is ook een camping met strand, dus we hebben 2 opties voor het verblijf, op de camping of in de hotelkamer. Het Hotel Barken staat ook bekend om zijn goede keuken;-)
Van Göteborg naar Smedjeback het is ongeveer 430km en van Malmö is het ongeveer 650 km.
Nu mijn vraag aan u: hoe denkt u over het idee van "gastvrije vakantie in het midden van de bossen van Zweden"?
Beste groeten
Thomas
From Sigriswil to Smedjebacken
Would like to announce my idea and I would be happy about a feedback, whether positive or negative.
Last year was a meeting in Sweden. Unfortunately I could not participate, although I would have liked to be there. In order to catch up with the missed, we would like to organize a C6-Friends holiday Week (or 2 weeks) in Sweden after the Rhine-tour.
I know central Sweden well, that is the area around Ludvika, Borlänge and Falun, which is the province of Dalarmas northeast of Stockholm.
The C6 Friends holiday week would be Smedjebacken at the Hotell Braken Konferens. The hotel Barken is about a 10-minute drive away from Smedjebacken, in the middle of a forest and directly on a lake. Direct next to the hotel is also a camping place with beach, so we have 2 options for lodging, on the camping place or in the hotel room. The Hotel Barken is also known for it's good cuisine;-)
From Gothenburg to Smedjeback it is about 430km and from Malmö it is about 650 km
Now my question to you: How do you think about the idea of "welcoming holidays in the middle of Sweden's forests"?
Best Greetings
Thomas